اخبار ویژهورزش

استاندار زنجان پی گیر تکمیل استادیوم امجدیه می باشد

دکتر افشارچی استاندار زنجان پی گیر تکمیل استادیوم امجدیه می باشد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، بلباسی، رییس هیئت فوتبال استان زنجان در نشست خبری با اشاره به اینکه باشگاه امجدیه زنجان شناسنامه فوتبال استان زنجان می باشد، گفت:مشکل اساسی فوتبال زنجان، ساختار فوتبال می باشد چرا که امکانات لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال را نداریم.
بلباسی با اشاره به مذاکره برای حضور تیم فوتبال در زنجان، افزود: چندین بار با مسولین باشگاه پیکان جلسه داشتیم تا به زنجان منتقل شود، این در صورتی امکان دارد که زمین فوتبالی باید در اختیار باشگاه فوتبال قرار گیرد ، ولی زمین مناسبی وجود نداشت و این مشکل اساسی برای حضور باشگاه در زنجان می باشد.
رییس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه فرماندار از امجدیه بازدید کرده است، اظهار داشت: طبق خواست اهالی فوتبال از دکتر افشارچی استاندار زنجان جهت ساخت و تکمیل استادیوم امجدیه؛ که خوشبختانه استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، در تلاش هستند که این اتفاق صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه نیمه دوم ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به کارهای عمرانی اختصاص داده ایم، اظهار داشت: اعتبار خوبی برای هیئت فوتبال اختصاص یافته شده است که بعد از چهل سال و دوندگی ها در حال بازسازی توسط ورزش جوانان در حال انجام است.
بلباسی با اشاره به اینکه هدف دوم ما در هیئت فوتبال تکمیل استادیوم فوتبال می باشد، افزود: زمین های ما بسته شده بود که در سال های بعد چون زمین چمن چمران آباد و قابل استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باشگاه امجدیه زنجان شناسنامه فوتبال استان زنجان می باشد، اظهار داشت: نیاز اصلی اهالی فوتبال نونهالان نوجوانان باشگاه امجدیه است چرا که نزدیکی راه، داخل شهر بودن… یک امتیاز محسوب می شود تا بصورت جدی برای بازسازی آن تلاش کنیم.
رییس هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: بهترین اتفاق برای هیئت فوتبال زنجان بازسازی باشگاه امجدیه است که با ۵۰ یا ۷۰میلیارد اعتبار مالی فاز اول ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه به لحاظ آموزش جزو سه استان ایران هستیم، اظهار داشت: ۲۶ مدارس فوتبال در زنجان داریم که در سطح خوب ورزشی و اخلاقی هستند چرا که بازرسانی داریم که بازدید و تحت نظر ه‍یئت فوتبال کار می کنند.
بلباسی با اشاره به فراهم کردن تیم پزشکی و آمبولانس در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، افزود: مسولیت برگزاری بر عهده تیم میزبان می باشد، و کوتاهی به عهده ه‍یئت فوتبال نمی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا