سیاسی و اجتماعی

سارق مامورنما دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد منزل افراد سالمند شده و ضمن آزار و اذیت آنها با شوکر برقی اقدام به سرقت می کرد. 
سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار داشت: در راستای تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت در یکی از شهرهای حوزه استحفاظی  ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات میدانی خود متوجه شدند یک نفر  سارق با معرفی خود به عنوان “مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر” وارد منزل افراد سالمند شده و با استفاده از شوکر برقی ضمن اذیت و ارعاب افراد به تفتیش غیرقانونی و سرقت اشیاء قیمتی آنها می پردازد.
 سرهنگ مهدیخانی بیان کرد:با اخذ دستور قضائی، مخفیگاه متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت داده شد.
 فرمانده انتظامی ابهر تصریح کرد: این متهم با اعمال مجرمانه سرقت، سوء استفاده از عناوین دولتی، آزار جسمی شهروندان با شوکر و تفتیش غیرقانونی منزل دیگران به مقام قضائی تحویل داده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا