دین و مذهب

برگزاری محفل انس با قرآن کریم برای زندانیان زنجانی

با هدف تقویت حضور کودکان و نوجوانان به کودکانی که در نماز عید فطر پیدا کنند اسباب بازی ساخت ایران هدیه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در گفتگو با روابط عمومی اوقاف استان زنجان گفت: با مشارکت اداره کل زندان ها ، طی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم را در اردوگاه حرفه و کارآموزی زندان زنجان برگزار گردید که این محفل نورانی با حضور بیش ۱۰۰ تن از مددجویان اردوگاه برگزار گردید.
علی قنبری افزود: آغاز این مراسم با تلاوت استاد یوسف قنبری یکی از چهره‌های ممتاز قرآنی استان و کشور بود.
گفتنی است، حجت‌الاسلام بنیادی مدیرکل زندان‌های استان زنجان ضمن قرائت دعای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، نکاتی در مورد فضیلت تلاوت قرآن و لزوم اهتمام ویژه زندانیان نسبت به تقویت روحیه خودسازی بیان نمودند.
در ادامه هیئت امنای امامزاده باحضور در دفتر اردوگاه حرفه و کارآموزی با اهدای بسته متبرک حرم مطهر از تلاش‌های حجت‌الاسلام بنیادی مدیرکل زندانهای استان و همکارانشان برای همکاری و اجرای برنامه های مشترک با هدف اعتلای فرهنگی و مذهبی محیط زندان تشکر و قدردانی کردند
در انتهای برنامه از طرف امامزاده و به منظور تقویت روحیه و استفاده مددجویان زندان یک عدد فوتبالدستی به مددجویان زندان زنجان اهداء گردید.
لازم به ذکر است، امسال نیز طبق سنوات گذشته نماز عید سعید فطر در صبح عید برگزار خواهد شد و با هدف تقویت حضور کودکان و نوجوانان در محیط امامزاده ، هدایایی از طرف امامزاده سید ابراهیم (ع) به دختران و پسرانی که به همراه خانواده در این نماز شرکت کنند تقدیم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا