اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

نجات بانوی زنجانی از سیلاب توسط سه سرباز

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در اثنای همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان از سه سرباز فداکار انتظامی استان”محمد امین یمینی”، “حمیدرضا کرمانی ” و ” حمید علوی” تقدیر کرد و گفت: فداکاری عالی ترین خصلت انسانی است و پلیس همواره با رفتار انسان دوستانه خود به این واژه جامه عمل پوشانده است.
 سردار”طراقیه” در تکریم و تجلیل از فداکاری این سه سرباز قهرمان اظهار داشت: فداکاری عالی ترین خصلت انسانی و اینکه انسانیت مرز ندارد ادامه داد ؛ پلیس همواره در بسیاری از بحران ها با حضور به موقع و اقدام خود به این واژه جامه عمل پوشانده است.
گفتنی است، روز گذشته یکی از جلوه های به یاد ماندنی همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان ، حضور سه سرباز قهرمان ، سه فداکار که حماسه آفرینی آنان نه در سینمای هالیودی یا بالیودی بلکه در دنیای واقعی (زنجان) و توسط دوربین های مردمی ثبت شده بود ، در جمع صمیمانه فرماندهان و مدیران مورد تقدیر و عنایت سردار “طراقیه ” فرمانده انتظامی استان زنجان قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، استوار یکم وظیفه  “محمد امین یمینی”، استوار یکم وظیفه “حمیدرضا کرمانی” و وظیفه ” حمید علوی” جمعی فرماندهی انتظامی استان زنجان می باشند که در بارش سنگین باران در چند روز پیش متوجه گیر افتادن راننده یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در محله ی شهید رجائی شده و به رغم حضور افراد دیگر در محل، پیش قدم شده و جان راننده را از تند آب نجات دادند. فداکاری این سه سرباز در فضای مجازی بازتاب رسانه ای گسترده ای دارد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا