اقتصاد

توسعه شهرستان خدابنده با ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقلی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده با اعلام اینکه ظرف سه ماه اخیر پیشرفت این پروژه به بیش از ۲۰ درصد رسیده است، گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۴ میلیارد تومان هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری می‌رسد.
حکمت الله خدابنده با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو بانده کردن محور غار کتله‌خور از ابتدای سال آغاز شده است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار امیدواریم تا پایان فصل کاری به طول ۴.۵ کیلومتر محور کتله‌خور به گرماب در شهرستان خدابنده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار داشت: پیگیری تکمیل این طرح جزء اولویت‌های کاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جزو خواسته‌های به حق مردم شهرستان است که در صورت تکمیل، تاثیر بسیاری در توسعه گردشگری شهرستان و استان خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی افزود: به منظور تسهیل در تردد راه‌های ارتباطی، محور ارتباطی شهید چمنی گرماب، بلوار بالخلی بولاخ، محور دسترسی همدان به غار کتله‌خورو گرماب به جاده بیجار نیز روکش و آسفالت شده است که تردد در محور غار کتله‌خور را تسهیل می‌کند.
خدابنده در پایان با بیان اینکه زیربنای توسعه راه است، گفت: توسعه شهرستان مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای این که توسعه آینده شهرستان خدابنده با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات دقیق و تامین اعتبار با نگاه ویژه پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا