اخبار ویژهاقتصاد

گامی نو در افزایش سبد صادراتی استان زنجان به همت اتاق بازرگانی

به همت اتاق بازرگانی زنجان گامی نو در جهت افزایش سبد صادراتی استان و تنوع در بازارهای هدف صادراتی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اعلام اینکه برگزاری جلسات منظم و هدفمند با سفرای ایران در کشورهای خارجی به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجی و فراهم سازی زمینه همکاری‌های مشترک با کشورهای دیگر از جمله اهداف این طرح می‌باشد
صمد یوسفی اصل با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای توسعه اهداف تجارت خارجی استان زنجان، افزود: این برنامه ها در دوره جدید در بخش‌های مختلفی پیگیری و عملیاتی خواهد شد.
وی از برگزاری جلسات مشترک با سفرای ایران در کشورهای دیگر به صورت هفتگی به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و اظهار داشت: اطلاع رسانی مستمری از این جلسات از سوی اتاق صورت خواهد گرفت که علاقه مندان و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در محل اتاق بازرگانی زنجان در این جلسات شرکت نمایند.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسات آشنایی تجار و صادرکنندگان استان با بازار کشورهای دیگر و فراهم‌سازی زمینه همکاری های مشترک تجاری اقتصادی دو طرف می باشد.
یوسفی اصل با بیان اینکه کشورهای مختلفی در برنامه ریزی توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدف‌گذاری شده اند، ابراز کرد: با توجه به اینکه باید سبد صادراتی استان دارای تنوع بازارهای هدف نیز باشد، فراهم‌سازی زمینه تجارت با کشورهای مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جلسات می‌باشد.
وی ادامه داد: برگزاری این جلسات بر اساس برنامه ریزی انجام شده اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان به صورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا