پزشکی و سلامت

احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در شرکت شهرک های صنعتی

تفاهم نامه همکاری به منظور احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای با شرکت شهرک های صنعتی این استان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تفاهم نامه همکاری به منظور احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای با شرکت شهرک های صنعتی این استان امضا شد.
مهندس حکمت اله هاشمی افزود: با توجه به اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر که در راستای تسکین آلام بشری، تامین احترام، حمایت از زندگی، سلامت انسان ها و ترویج صلح و دوستی تلاش می کند.
وی اظهارداشت: به همین منظور بهره مندی از توانمندی های متقابل، ارتقای سطح آمادگی و همکاری متقابل کارگزاران و کارفرمایان در زمان وقوع حوادث، ترویج فرهنگ خود امدادی و همچنین ساماندهی کمک ها و مساعدت های واحدهای صنعتی در مواقع جمع آوری کمک های مردمی، این تفاهم نامه مابین جمعیت هلال احمر استان و شرکت شهرک های صنعتی زنجان منعقد شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تفاهم نامه در راستای تامین زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی نوآوران به منظور احداث پایگاه امداد و نجات با هدف امدادرسانی در حوادث امضا شد.
هاشمی یادآوری کرد: امدادرسانی در حوادث با اولویت واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نوآوران ( تخصصی روی) و حوادث جاده ای در آزادراه زنجان – تبریز با همکاری و بهره مندی از توانمندی و پشتیبانی هلال احمر و شرکت شهرک های صنعتی خواهد بود.
وی ادامه داد: راه اندازی و تجهیز خانه های در واحدهای صنعتی منتخب، برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه برای نیروهای شاغل در کارخانه ها و کارگاه های شهرک های صنعتی جهت مقابله با حوادث با همکاری و هماهنگی معاونت صنایع کوچک شرکت و صدور گواهینامه از اهداف انعقاد تفاهم نامه به شمار می رود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای مانور امدادی مشترک در شرکت شهرک های صنعتی استان، همکاری برای جذب و عضویت صاحبان مشاغل شهرک های صنعتی در مجمع خیرین هلال احمر و پشتیبانی ترابری در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق حادثه دیده کشور از دیگر اهداف امضای تفاهم نامه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا