اقتصاد

توسعه بازاریابی الکترونیکی در راستای اشتغالزایی

به منظور ایجاد فرصت اشتغال بیشتر برای جامعه هدف نسبت به استفاده از پلتفرمهای استانی و کشوری فروش اقدام و محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت اقدام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش ایده های کارآفرینانه، نقش موثری در ورود مددجویان به فضای مشاغل نوآورانه دارد، گفت: برگزاری رویدادهای کارآفرینی برای آشنایی افراد تحت حمایت با اصول کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی از برنامه‌های کمیته امداد است.
روح اله صالحی با اشاره به اینکه سال گذشته این رویداد برای ۷۰ نفر از مشمولین برگزار شد؛ افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی طرحهای اشتغال و فراهم ساختن امکان مشارکت مددجویان در نمایشگاههای استانی و ملی؛ سوق دادن مددجویان به بازاریابی مجازی با استفاده از پلتفرمهای استانی (لندوکس)و کشوری(دیجی کالا) و ارائه آموزشهای لازم به ۱۱۲ نفر از مستعدین و ایجاد پنل کاربری جهت فعالیت برای ۳۴ نفر از مجریان طرحهای اشتغال نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.
وی به اهداف برگزاری رویدادهای کارآفرینی و اشتغالزایی اظهار داشت: ارائه مطالب آموزشی مرتبط با حوزه کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه برای مددجویان این نهاد از اهداف رویداد کارآفرینی و نوآوری است.
وی تصریح کرد: در سال جاری نیز برگزاری رویدادهای آموزشی در حوزه اشتغال در اولویت کمیته امداد بوده و از ظرفیت‌‎های استانی در این حوزه استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا