اخبار ویژهاقتصاد

رشد ۴۳ درصدی راه اندازی واحدهای صنعتی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: طی دو ماهه نخست سال جاری ، میزان واحدهای صنعتی راه اندازی شده در استان زنجان از رشد ۴۳ درصدی برخوردار بوده است.
مهندس مجید گلشنی منفرد اظهار داشت : در دو ماهه ابتدایی امسال ، ۳۰ مورد پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ مورد بوده است.
وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت یادآور شد: ۱۰ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال بوده است و این میزان حاکی از رشد ۱۷۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در این مدت بوده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: یکهزار و ۸۹۴ نفر در این واحدها مشغول به کار شدند که اشتغالزایی صنعتی نسبت به سال گذشته ۶۰۰ درصد رشد داشته است.
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد : ۱۶ واحد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در شهرستان زنجان می باشد که با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی هزار و ۳۶۸ نفر را فراهم نموده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا