اقتصاداخبار ویژه

اتمام پروژه کف سازی بازار پایین تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با تبریک دهه کرامت و تبریک ولادت امام رضا ع و آزاد سازی خرمشهر گفت: در سوم خرداد یک بار دیگر غلبه قدرت الهی بر همگان مشخص شد، بسیجیان با اهدای خون خود حماسه دیگری را رقم زدند.
دکتر فیروز فر افزود: شهرداری با حمایت شورای شهر زنجان سالی پر بار آغاز کرد و از سوم فروردین عملیات عمرانی آغاز کرد ه است.
دکتر فیروز فر با اشاره به پروژه کف سازی بازار زنجان گفت: شهرداری امسال با اتمام پروژه کف سازی بازار پایین ، پروژه کف سازی این بازار را به اتمام خواهد رساند.
وی اظهار داشت:فردا با کلنگ زنی مهمترین پروژه تاریخی شهر زنجان باکل هزینه احداث تقاطع‌های هم‌سطح ۹۰۷ میلیارد تومان و ۹۰ میلیارد تومان نیز برای ساماندهی و اصلاح زنجان رود خواهد بود که به صورت تجمیع برای طراحی و ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح و اصلاح هندسی محور شهیدان کریمی و ساماندهی و اصلاح زنجان رود ۹۹۷میلیارد تومان خواهد بود.
دکتر فیروز فر افزود: مکانیزاسیون در شهر اتفاق افتاد است و امسال به اتمام خواهد رسید.
شهردار زنجان تصریح کرد: با توجه با استقبال خوبی از گذر ملت شده است؛ گذر اشراق در بلوار هم آماده افتتاح می باشد که در نوع خود پروژه بسیار خوبی بوده و الگوی بسیاری از شهر ها بوده است.
نرگس محمودی ۴۶۳۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا