اخبار ویژهاقتصاد

اجرای ۱۴پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر

14پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر ،از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه در حال ساخت ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اظهار کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر در حال حاظر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.
رضا خواجه ای ادامه داد : این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه می باشد.
وی با بیان اینکه ، مشارکت و پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه ها و تحویل به موقع واحدها خواهد بود، تاکید کرد:در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می شود.
خواجه ای بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و گفت: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.
وی با اشاره به اینکه، در حال حاضر بنیاد مسکن استان ۱۴پروژه با دارا بودن ۱۷۰۵ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار ، سلطانیه آببر) در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: پروژه های در دست اجرا ۱۷۷۲ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸۱۶۹ متر مربع و پروژه های در دست طراحی، ۱۰۰۵ واحد به مساحت ۱۲۵۶۰۵ متر مربع می باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: تاکنون بنیاد مسکن ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث ۱۹۰۴ واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا