سیاسی و اجتماعی

راه اندازی دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در راستای مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن، دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان فراهم شد.
اصغر اسماعیلی با اشاره به مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در ۴ تیر که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، گفت: در این راستا متقاضیانی که در مورد پروژه های خود سوال یا ابهامی دارند می توانند به کارشناسانی که به همین منظور در روزهای خاص در محل کارگاه پروژه های شرق و غرب حضور خواهند داشت مراجعه و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به شفاف سازی روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد، ابراز کرد: متقاضیان از این هفته می توانند در روزهایی که از سوی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اعلام خواهد شد در محل های تعیین شده حضور یابند و پیگیر پاسخ سوالات خود، از افراد مربوطه باشند.
اسماعیلی هدف از فراهم شدن این فرصت را شفاف سازی روند اجرای پروژه ها، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات متقاضیان اعلام کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به پاسخگویی قاطع و شفاف به متقاضیان جدی است و براین امر اذعان دارد که باید متقاضیان اطلاع کافی از پروژه ها داشته باشند.  
وی تاکید کرد: در بستری که برای متقاضیان فراهم شده مدیران پروژه ها در کنار کارشناسان پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان در دست اجراست، افزود:  سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در بخش شهری ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا