دین و مذهب

لزوم تلاش جهت اقامه فریضه نماز در سطح جامعه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: در برگزاری نماز همه باید پای کار باشند تا اثرگذاری مطلوبی در جامعه داشته باشد.
علی یوسفی با تاکید بر اینکه باید، برای اقامه فریضه نماز در سطح جامعه تلاش شود، افزود: در این مورد ناوگان حمل و نقل مسافر به خاطر ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارد، ضروری است بیشترین توجه را به این موضوع داشته باشد.
وی اظهار داشت: در برگزاری نماز همه باید پای کار باشند تا اثر گذاری مطلوبی در جامعه اتفاق افتد.
یوسفی تصریح کرد: ستاد اقامه نماز آمادگی‌ دارد تمامی ساز و کارها را جهت برپایی نماز بررسی و اصلاح کند و باید آنچه شایسته مقام نماز است، تعمیق و ترویج آن در دستور کار قرار بگیرد.
وی افزود: اقامه نماز وابسته به شخص واحدی نیست و در تعمیق نماز باید دقت کافی انجام شود و به نحوی اقامه شود که حفظ‌کننده از امور باشد. رییس ستاد اقامه نماز به اهمیت اقامه نماز و ترویج این امر اشاره کرد و اظهار داشت: در حمل و نقل بین شهری توقف راننده جهت اقامه نماز علاوه بر تکلیف شرعی یک وظیفه قانونی است که باید انجام گیرد در غیر این صورت برخورد قانونی با راننده متخلف می‌شود.
وی برپا داشتن نماز جماعت را مهم دانست و افزود: توجه به این مسئله به عنوان سفارش انبیا علاوه بر وجهه تربیتی در جامعه موجب همبستگی در بین آحاد جامعه می‌شود.
گفتنی است، دوره آموزشی توانمندسازی راهبران و میهمانداران رسانه‌های سفری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی، رییس ستاد اقامه نماز استان، علی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،میرصدری معاون توسعه منابع اداره کل، اعضای شورای اقامه نماز اداره کل و رانندگان ظهر امروز (۱۱ تیر ماه) در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا