سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

برگزاری کمیسیون پزشکی برای ۲۵۰ ایثارگر زنجانی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برای نخستین بار کمیسیون پزشکی تخصصی تیر و ترکش و آسیب‌های فیزیکی برای ۲۵۰ ایثارگر زنجانی برگزار می‌شود.
علیرضا حیدری افزود: این کمیسیون به مدت دو روز در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان، روزهای یکم و دوم تیرماه سالجاری اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: سه کمیسیون حق پرستاری، حالت اشتغال و تعیین درصد جانبازی به صورت همزمان برای جانبازان و افراد تحت تکفل این عزیزان و خانواده معظم شهدا که شامل پرونده ۱۸۰ نفر از شهرستان زنجان، ۲۰ نفر ابهر، ۳۰ نفر خدابنده، ۱۰ نفر خرمدره، ۵ نفر ماهنشان و ۵ نفر از جانبازان شهرستان طارم است، در این کمیسیون بررسی می‌شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تمامی جانبازان متقاضی تیر، ترکش و آسیب‌های فیزیکی برای احراز جانبازی در این کمیسیون شرکت دارند، ادامه داد: همه مستندات ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان از سوی پزشکان متخصص ارتوپدی، جراحی عمومی و مغز و اعصاب با دقت بررسی و مورد توجه قرار خواهد گرفت تا از بروز هر گونه اجحافی جلوگیری شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ کمیسیون پزشکی پس از بررسی کارشناسان به شماره همراه ثبت شده ایثارگران شرکت‌کننده در کمیسیون از طریق پیامک ارسال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا