اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

مدیون لطف خیرین و گروه های جهادی هستیم

مدیون لطف و کرامت خیرین و گروه های جهادی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف به ما یاری می رسانند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یک روزه به استان زنجان، با خانواده‌ شهدای مدافع حرم، شهید مرادخانی دیدار و گفتگو کرد.
خان محمدی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را فرصتی مهم دانست و گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ماه مبارک خدمت خانواده شهدای مدافع حرم برسیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.
وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، اظهار داشت: در نظر داریم سلسله مدارس به نام شهدای مدافع حرم را در کشور ایجاد کنیم.
این مسئول در پایان خانواده شهدا را اسوه صبر دانست و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان عنوان کرد.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود.
وی گفت: این مدرسه جزو طرح های شاخص ما است و امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انشالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است سرهنگ پاسدار داود مرادخانی در۲۱ اسفند۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید و حسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست.

در ادامه حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر یک روزه به استان زنجان با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.
خان محمدی در این دیدار با اشاره به اجرای طرح های مختلف در سازمان نوسازی مدارس کشور، گفت: اخیرا طرح شهید عجمیان با هدف شاداب سازی و بهسازی مدارس با همکاری گروه های جهادی، دانشجویی، بسیجی و قرارگاه جهادی اجرایی شد و در تابستان نیز با همراهی دستگاه‌های مختلف با گستردگی بیشتری ادامه خواهد داشت.
آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار از تلاش های سازمان نوسازی مدارس کشور در رابطه با ساخت فضا های آموزشی و توسعه و تجهیز مدارس تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر یک روزه به استان زنجان با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار و گفتگو کرد.
خان محمدی در این دیدار گفت: از همراهی و مساعدت شما با دستگاه تعلیم و تربیت و سازمان نوسازی مدارس کشور نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
وی با اشاره به فعالیت موثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در نوسازی مدارس تصریح کرد: باید با کمک‌گرفتن این قرارگاه شاهد تحولات بسیار خوبی در مدارس باشیم.
محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این دیدار مدرسه سازی را امری ضروری عنوان کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی در استان متناسب با نیازها، با همت مدیران اجرایی و همراهی خیرین در آینده نزدیک قابل تحقق است.


در ادامه حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با خیرین و نمایندگان نیروهای جهادی و موثرین حوزه نوسازی استان زنجان ضمن تبریک روز ملی تکریم خیرین، اظهار داشت: مدیون لطف و کرامت خیرین و گروه های جهادی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف به ما یاری می رسانند.
وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جشنواره کشوری تکریم خیرین در عید غدیر و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به هماهنگی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بیان داشت: این هماهنگی و تعامل دوجانبه نقطه قوت می باشد ودر نهایت آموزش و پرورش استان از این هماهنگی سود خواهد برد.
خان محمدی با اشاره به خدمات مجمع خیرین آن را یکی از اضلاع توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس کشور برشمرد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان زنجان، افزود: اولویت ما در این سفر باید برنامه ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم ریاست جمهوری استفاده گردد.
وی در ادامه به طرح مولدسازی تاکید کرد و بیان داشت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده نماید و با اجرای هرچه بهتر این طرح ، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت گروه های جهادی و هیئات در امر مدرسه سازی بیش از پیش استفاده نماییم.
خان محمدی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان افزود: طرح شهید عجمیان برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه هیئت ها، گروه های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.
گفتنی است در این جلسه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان نیز به بیان گزارش مختصر از اقدامات صورت گرفته پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا