اقتصاد

حفظ منافع بلندمدت جامعه با مولدسازی تنظیم سیاست‌ مالی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در جلسه هم اندیشی با مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری زنجان گفت: در راستای کسب و ارائه آمار و اطلاعات دقیق اموال منقول و غیر منقول موسسات، شرکت‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی در استان، ایجاد سامانه‌ای در این خصوص در حال برنامه‌ریزی به اقدام می‌باشد.
نادری با بیان این که در مجموع از ۳۳۱۸ ملک و اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان، ۲۳۴ مورد به صورت مازاد و بدون استفاده شناسایی شده است افزود: امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم املاکی را که دارای ارزش افزوده بیشتری است به این فهرست اضافه کنیم تا شاهد تحقق بیشتر اهداف مولدسازی در استان باشیم.
وی افزود: مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت در استان به منظور تنظیم سیاست‌ مالی و حفظ منافع بلندمدت جامعه، وظیفه‌ای است که اجرای آن به اداره کل امور اقتصادی و دارایی واگذار شده است.
به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان مبلغ مجموع اموال مازاد دولتی مولدسازی شده در این استان از سال‌ ۱۳۹۸معادل ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است.
واگذاری اموال صرفا از طریق سامانه ستادایران setadiran.ir صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه مذکور نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مستندات مربوطه اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا