دسته بندی نشده

برگزاری جشنواره « گفتمان خدمت» در راستای جهاد تبیین

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،حجت الاسلام حسن هرمز مشاور رئیس کمیته امداد در جلسه هماهنگی جشنواره گفتمان خدمت در استان زنجان، گفت: جشنواره گفتمان خدمت در راستای شناسایی تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری روحانی محور برگزار می‌شود.ه

هرمز مشاور رئیس کمیته امداد در جلسه هماهنگی جشنواره گفتمان خدمت در استان زنجان :گفت: جشنواره گفتمان خدمت به صورت پایلوت در چند استان از جمله زنجان اجرا میشود.

وی تجربه نگاری و نشر فرهنگ انفاق و احسان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره گفتمان خدمت بیان کرد و افزود در هر استانی شورای سیاست گذاری با محوریت نمایندگی ولی فقیه حوزه های علمیه و کمیته امداد تشکیل می شود.
هرمز با اشاره به اینکه ساز و کار برگزاری جشنواره خدمت مشخص و به استانهای هدف ابلاغ شده است افزود در قالب این طرح گروههای فرهنگی تبلیغی و مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیان اقدامات انجام شده را در قالب نمایشگاههای چند روزه به نمایش میگذارند.
دبیر جشنواره های گفتمان خدمت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و گروههای جهادی در برگزاری جشنواره گفتمان خدمت :گفت انتظار داریم یک جریان فرهنگی و یک گفتمان سازی مشترک در موضوع خدمت تشکیل شود تا از این طریق هم انتقال تجربیات اتفاق افتاده هم به دستاوردهای جدید در راستای خدمت رسانی بهتر دست پیدا کنیم
وی تاکید کرد این جشنواره در راستای گفتمان سازی کارهای جهادی و جهاد تبیین برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا