اقتصاد

توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آرد به واحدهای خبازی استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار تن آرد به واحدهای خبازی سطح استان زنجان در دی ماه سالجاری توزیع شده است.
ولی اله زمانی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه های ۴۰ کیلوی می باشد، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ هزار کیسه آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک، لواش و … در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع شده است.
زمانی بیان کرد: آردهای توزیع شده در قالب قالب آرد نوع یک، نوع دو از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان عزیز زنجانی رسیده است.
زمانی بیان کرد: گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.
زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا