اقتصاد

تخصیص ۷هزارو۵۰۰ کیسه آرد فوق‌العاده به نانوایی‌های استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در ماه های مرداد و شهریور سال جاری به نانوایی‌های استان زنجان تخصیص داده شده است تا ساعت پخت‌شان را با توجه به فصل کاری کشاورزان و برگزاری مراسمات عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اضافه کنند.
ولی اله زمانی در تشریح جزئیات تخصیص آرد فوق العاده، اظهار کرد: تخصیص نزدیک به ۷۵۰۰ کیسه آرد در اختیار فرمانداران شهرستان های استان زنجان قرار داده شده است تا با صلاحدید خود و نیاز واحدهای نانوایی شهری و روستایی تحت پوشش توزیع گردد.
زمانی افزود: آردهای فوق العاده از سرجمع سقف آردهای مصرفی سالیانه استان به منظور تولید نان بیشتر در راستای رضایتمندی مردم در اختیار فرمانداری‌های شهرستان‌ زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه برای مصارف واحدهای خبازی تخصیص پیدا کرده است.
وی گفت: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته تا بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه مورد نظارت و کنترل انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا