اقتصاد

برخی از اقلام در استان به درستی توزیع نمی‌شود

رئیس سازمان همیاری نیّت این کار را خدمت رسانی به شهروندان با قیمت پایین تر جهت رفاه حال عمومی مردم دانست و گفت برخی از اقلام در استان به درستی توزیع نمی‌شود.

🔹اسناد مزایده بازارچه شهید رجایی جهت بازنگری در شورا بررسی شد
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،صبح روز دوشنبه مورخ ۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ جلسه کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورا به ریاست منصور مرادلو در سالن ولایت ساختمان شورا برگزار شد.
گفتنی است، در این جلسه طی نامه ای، اسناد مزایده بازارچه شهید رجایی جهت بازنگری در شورا بررسی شد.
با توجه به درخواست سازمان همیاری شهرداری ها جهت اجاره این بازارچه برای عرصه مستقیم محصولات کشاورزی و پروتئی، مسئولین این سازمان در جلسه حاضر و گفت و گو هایی از طرف اعضای شورا مبنی بر روال قانونی قرارداد با درخواست کنندگان انجام شد و همینطور نسبت به تمامی موارد بعد از قرارداد در صورت تایید، نگاه کارشناسانه صورت گرفت.
در این جلسه رئیس سازمان همیاری نیّت این کار را خدمت رسانی به شهروندان با قیمت پایین تر جهت رفاه حال عمومی مردم دانست و گفت برخی از اقلام در استان به درستی توزیع نمی‌شود و گاها با کاهش ارسال اجناس روبرو هستیم رئیس سازمان همیاری در ادامه گفت: این مجموعه با توجه به مذاکراتی که با تهران داشته، این بازارچه را برای تهیه محصولات کشاورزی و اقلامی چون گوشت قرمز، گوشت سفید، روغن و شکر آماده خواهند کرد.
همچنین از طرف مسئولین شهرداری تاکید شد تعیین نرخ فروش اقلام در این بازارچه با شهرداری است.
در نهایت بعد از مذاکرات متعدد، مقرر شد اسناد برای بررسی به شهرداری ارسال تا جهت انجام شدن یا نشدن این کار با توجه به رویه قانونی تصمیم گرفته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا