اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

جذب و استخدام نیروی انسانی حوزه فرهنگی و اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در راستای تامین نیروی انسانی متخصص از جذب علاقمندان حوزه فرهنگی و اجتماعی در رشته های مرتبط خبر داد.
 امیدی با اعلام این خبر افزود: برابر هماهنگی های به عمل آمده این معاونت در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی ( مرد و زن ) مورد نیاز از علاقمندان و متقاضیان بکارگیری در ماموریت های حوزه فرهنگی و اجتماعی استخدام نماید.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این راستا به رشته های پژوهشگری علوم اجتماعی ، خبرنگاری و علوم ارتباطات، مستندسازی (تصویربردار و عکاس)، تدوین‌گری، کارگردانی، متخصص فضای مجازی  به عنوان رشته های مورد نیاز تاکید کرده و گفت:  جذب و استخدام علاقمندان در دو مقطع افسری و درجه داری خواهد بود.
امیدی همچنین تصریح کرد: فرزندان خانواده معظم شهداء، ایثارگران، نیروهای مسلح (شاغل و بازنشسته) بسیجیان، اعضای پلیس افتخاری، خرید خدمت و وظیفه در اولویت استخدام خواهند بود.
 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان در خصوص ضوابط استخدامی این دوره از جذب و استخدام نیروی فرهنگی – اجتماعی خاطر نشان کرد: حداکثر سن داوطلبانی که هم اکنون عضویت آنان به صورت قراردادی، خرید خدمت و پلیس افتخاری در فراجا می باشند ۳۵ سال سن درنظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا