اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

بارش برف و کاهش دید در محورهای مواصلاتی استان زنجان 

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش برف و کاهش دید در محور های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد: با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده ها تردد کنند.

سرهنگ محمد علی عظیمی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در استان زنجان شروع شده و هم اکنون نیز در حال باریدن است افزود: با توجه به شدت و سنگینی بارش برف احتمال ادامه بارش ها در روزهای آتی و مه آلود بودن منطقه متصور و عبور و مرور در محورهای (تهم – چورزق، دندی، خانچایی) فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی از رانندگان خواست خودرو خود را به تجهیزات ایمنی ، وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز و در صورت امکان از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: در این راستا، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید رانندگان خصوصا با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی، متصور است.
سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه از ابتدای صبح ماموران پلیس راه استان با تشکیل اکیپ هایی اقدام به امداد رسانی به شهروندان و آموزش بستن زنجیر چرخ کرده است ، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا