اقتصاد

ایجاد ۲۸۱ شغل برای مددجویان زنجانی در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رزاق بازرگان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از راههای مهم توانمندسازی و خودکفایی مددجویان ایجاد اشتغال است، گفت: با همین رویکرد از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲۸۱ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت از محل منابع بانکی، امدادی و کاریابی، اشتغال ایجاد شده است.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء پویایی و نشاط اجتماعی، گفت: تلاش کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی ارتقاء خدمات اثربخش به مددجویان تحت حمایت با نگاه توانمندسازی به‌منظور افزایش اعتماد عمومی به کارکردهای محرومیت‌زدایی نظام و تقویت مسئولیت‌های اجتماعی اقشار و دستگاه‌های مختلف برای رشد شاخص‌های خدمت‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند است.
بازرگان با بیان اینکه ایجاد اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد در سال جاری است افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان عزیزتحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال در قالب اشتغال خرد وخانگی و اشتغال دانش بنیان با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به “سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” ایجاد کنیم. انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا