پزشکی و سلامت

تامین اجتماعی کمک حال دانشگاه علوم پزشکی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر تلاش انجام شده برای به‌روز بودن تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: در این راستا شبکه نوبت‌دهی که توانایی نوبت دهی به ۱۰۰ نفر به صورت همزمان را دارد در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
عباس جراحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر طی سال گذشته با اعتبار بیش از ۹۰میلیارد تومان کلنگ زنی شد اظهار داشت:در زمان حاضر این پروژه به عنوان یکی از پروژه های بزرگ سازمان تامین اجتماعی کشور با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی به آمار مراجعان یک سال گذشته به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را ۹۷۰ هزار نفر اشاره و تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود:در سال گذشته درمانگاه جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در شهرستان خدابنده با مساحت سه هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
جراحی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی کمک حال دانشگاه علوم پزشکی در امر درمان است، افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی امکاناتی دارند که مورد توجه متخصصان در رشته‌های مختلف برای همکاری قرار گرفته است.
وی با تاکید بر تلاش انجام شده برای به‌روز بودن تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی تصریح کرد: در این راستا شبکه نوبت‌دهی که توانایی نوبت دهی به ۱۰۰ نفر به صورت همزمان را دارد در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از انجام ۷۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی درمانی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در این بازه زمانی ۱۴ میلیارد تومان هم تعمیرات اساسی در این مراکز انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا