اخبار ویژهاقتصاد

جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مسئولین استان زنجان می باشد

همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، اصغراسماعیلی در با اشاره به اینکه در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد، گفت: در این راستا با پیگیری استاندار و هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام جماعت این منطقه، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.
وی ابراز کرد: عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مسئولین استان بوده که همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه در سه فاز براساس برنامه ریزی، ساکنین این محله جابه جا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و مسکونی – تجاری دارد و براساس برنامه ریزی انجام گرفته ساکنین که در محدوده نزدیک به راه آهن قرار دارند در اولویت اول برای جا به جایی هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا