سیاسی و اجتماعی

عاملان قمه کشی بلوار عاصم زنجانی در چنگ پلیس

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عاملان قمه کشی بلوار عاصم زنجانی خبر داد و گفت: این افراد با قمه کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت مردم شدند.
 سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی تجمع تعدادی افراد معلوم الحال در انتهای بلوار عاصم زنجانی مقابل زندان مرکزی بلافاصله واحد گشت خودرویی به محل اعزام شد.
سرهنگ خانی پور افزود: با رسیدن واحد گشت به محل مشاهده شد یک نفر با دردست داشتن یک قبضه قمه و تخریب یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سمند اقدام به  قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت می کند که به محض رسیدن ماموران از طریق یک دستگاه سواری پژو از محل متواری شدند.
خانی پورادامه داد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، متهمین متواری که سه نفر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی و پلیسی در سطح شهر دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در استان زنجان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و موارد ممنوعه از این سه نفر اظهار داشت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهمین به جرم تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد و … تحویل مقام قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح زلزال در سطح استان تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباشی که بخواهند از قانون تخطی کنند با اقتدار برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا