اخبار ویژهفرهنگ و هنر

تجلیل از علی‌اکبر اوصانلو در اکران فیلم سینمایی «نگهبانِ شب»

در اکران اختصاصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از علی‌اکبر اوصانلو تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب» با حضور کارگردان فیلم؛ سیدرضا میرکریمی شامگاه سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در سینما بهمن زنجان برگزار و در این مراسم از علی‌اکبر اوصانلو بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای تجلیل شد.
در این مراسم که دکتر افشارچی؛ استاندار استان، دکتر فیروزفر؛ شهردار شهر زنجان و دیگر مسئولین ارشد استان، بازیگران پیشکسوت، خبرنگاران و فعالان فرهنگی‌هنری حضور داشتند، علاوه بر نمایش خصوصی آخرین اثر تولید شده سیدرضا میرکریمی؛ فیلمساز زنجانی با عنوان «نگهبان شب» با حضور خود فیلمساز، از نیم قرن فعالیت هنری علی‌اکبر اوصانلو که در آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم «نگهبان شب» شده‌اند و همچنین در سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان زنجان برگزیده و معرفی شدند، تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای مراسم امیر نعمتی؛ رییس حوزه هنری استان زنجان ضمن خیرمقدم‌گویی به سه مؤلفه مهم حوزه هنری زنجان در سند تحول و نقشه زیست‌بوم استان اشاره کرد و گفت: مسئله‌مندی، بوم‌گرایی و مردم‌گرایی سه مولفه مهم حوزه هنری بوده که در همه کارهای هنری آقای علی‌اکبر اوصانلو، زیست بوم استان از اولویت‌ها بوده و به آن توجه شده است و همیشه حضورشان در عرصه تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است.
پخش کلیپ کوتاه از فعالیت‌های هنری این بازیگر پیشکسوت بخشی از این مراسم بود که قبل از سخنرانی کوتاه دکتر افشارچی؛ استاندار استان، دکتر فیروزفر؛ شهردار شهر زنجان، سیدرضا میرکریمی و علی‌اکبر اوصانلو پخش شد. اهدا لوح تقدیر و هدایا به دو شخصیت هنری حاضر در سالن از طرف نهادها و ارگان‌های اجرایی و فرهنگی هنری استان بخش پایانی مراسم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا