اقتصاد

انتخابات کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان برگزار شد

این انتخابات با حضور اعضای شورای راهبری کلینیک کسب و کار، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و دبیر شورای راهبری و مشاورین عضو در سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و کاندیداهای واجد شرایط برگزار شد.

در این انتخابات، آقایان دکتر محسن علمدار، دکتر عباس قنبری، مهندس صمد طاهری، مهندس محمدعلی معجونی و خانم مهندس ژیلا عطایی به عنوان هیأت امنای کلینیک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان انتخاب شدند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و دبیر شورای راهبری با اشاره به اهمیت حضور مشاورین صنعتی در استان، تشکیل کلینیک کسب و کار را یکی از نیازهای اساسی و ضروری صنعت استان دانست و اظهار داشت: امروز، روز بسیار مهمی برای صنعت استان می‌باشد، چرا که با تشکیل کلینیک کسب و کار در استان، مشکلات صنعت استان، شناسایی، تسهیل و در نتیجه شعار رفع موانع تولید، محقق خواهد شد.
دکتر محسن علمدار، پس از انتخاب به عنوان مدیر کلینیک کسب و کار استان زنجان اظهار داشت: ارتقاء جایگاه کلینیک کسب و کار، ارتقاء جایگاه مشاوران و تشکیل تیم های توانمند و متخصص در حوزه مشاوره، سه برنامه بسیار مهم، در اولویت برنامه های کلینیک کسب و کار خواهد بود.

وی ادامه داد: با همراهی هیأت امنای کلینیک کسب و کار، برنامه عملیاتی تدوین و پس از تصویب در شورای راهبری، اقدام به اجرای برنامه ها خواهیم کرد.

مدیر کلینیک کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزود: مشکلات صنعتی واحدهای تولیدی، تنها مختص به مشکلات مالی نبوده و تعدادی از مشکلات از قبیل ضعف در بهره گیری از تکنولوژی، فناوری و مدیریت، باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای واحدهای تولیدی شده است.
وی افزود: کارشناسان کلینیک کسب و کار با عارضه ‌یابی درست و دقیق می‌توانند، عوارض و آسیب‌های متعددی را که مانع رشد صنایع شده اند، را برطرف نمایند؛ در این میان، نقش مشاورین صنعتی بسیار حائز اهمیت و مهم می‌باشد.
دکتر علمدار ضمن خرسندی از همراهی با کلینیک صنعت بسیج استان زنجان، افزود: امیدواریم با انجام کار تیمی و هماهنگ، باعث حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان شویم.
وی در پایان، استفاده از تجربیات مشاورین صنعت در حل مشکلات واحدهای تولیدی را بسیار مهم دانست و گفت: امیدواریم با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم، روند اجرایی این کلینیک را به خوبی به پیش ببریم.

خبرنگار بهروز حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا