سیاسی و اجتماعی

اجرای ۸ پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۸ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می شود که با بهره برداری از این طرح ها زیرساخت های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقاء می یابد.
علی محمد نادرخانی افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می شوند.
وی افزود: عنلیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول ۱۵۵ متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک آباد با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک آباد از جمله این طرح ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول ۱۵۰۰ متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول ۱۲۰۰ متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول ۱۹۰۰ متر از دیگر طرح های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می شود.
به گفته نادرخانی: اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول ۱۲۰۰ متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول ۴۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول ۱۱۰۰ متر نیز دیگر طرح های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می شود.
وی گفت: با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر ۸ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
گفتنی است: شهرستان سلطانیه با ۲۹ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا