اقتصاد

سفر۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای جهان به زنجان

اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری اقتصادی استان با کشورهای دیگر و معرفی ظرفیت‌های تولیدی صادراتی و سرمایه‌گذاری است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رایزنان اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان به مدت ۳ روز به استان سفر خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف جهان است، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه معرفی ظرفیت‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان می‌باشد.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی استان از نزدیک از جمله برنامه‌های تدارک دیدن شده برای رایزنان اقتصادی می‌باشد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بازدید از ظرفیت‌های صادراتی و اقتصادی شهرستان‌های استان نیز در دستور کار خواهد بود.
یوسفی اصل با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از جمله نشست با مسئولان استانی و نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی زنجان انجام خواهد شد، افزود: همچنین برگزار جلسات B2B و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان نیز به همت اتاق بازرگانی انجام می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی و محوری اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری توسعه مراودات تجاری استان با کشورهای مختلف می‌باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا طی ماه‌های گذشته جلسات مختلفی با سفرا و رایزنان ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان و استانداری زنجان اجرایی شده است.
یوسفی اصل با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اتاق بازرگانی زنجان تا پایان سال برنامه‌های مختلفی در حوزه بین الملل اجرا می‌شود، گفت: از جمله اهداف تعریف شده در اتاق بازرگانی زنجان، کمک به توسعه اقتصادی استان در بخش‌های مختلف تولیدی و صادراتی و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی استان می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا