پزشکی و سلامت

فعالیت مرکز فیزیوتراپی در هلال احمر طارم

فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم را پس از 9ماه تعطیلی مجدد فعال خواهیم کرد و هموطنان خدمات مورد نیاز را در این مرکز دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم را پس از ۹ماه تعطیلی مجدد فعال خواهیم کرد و هموطنان خدمات مورد نیاز را در این مرکز دریافت خواهند کرد.
حکمت اله هاشمی در حاشیه تجهیز خانه هلال روستای درام طارم افزود: با تلاش و پیگیری تا یک ماه آینده فیزیوتراپی شهرستان را برای ارائه خدمات مورد نیاز به جامعه هدف فعال خواهیم کرد.
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه راه اندازی مجدد مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خواسته اعضای شورای اجرایی شهرستان طارم بود به جد این مهم پیگیری می شود.
وی یادآوری کرد: خانه های هلال یکی از مهمترین اقداماتی بود که در جمعیت هلال احمر راه اندازی شد که در چرخه مدیریت بحران نقش و جایگاه خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بر آموزش، سازماندهی، تمرین اعضا و تجهیز خانه های هلال تاکید کرد و گفت: با ارائه آموزش و سازماندهی تیم ها و اجرای مانورهای مختلف می توانیم اعضای این خانه ها را برای حوادث و سوانح آماده کنیم.
هاشمی به زلزله زلزله دلخراش سال ۶۹ طارم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حادثه خیزی این شهرستان باید نگاه ویژه ای داشته باشیم و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های هلال احمر در شان مردمان این منطقه خواهد بود.
وی ادامه داد: خانه های هلال موجب افزایش سرعت و کیفیت عمل در پاسخگویی به حوادث و سوانح خواهد شد و موجب تاثیرگذاری با کمترین هزینه می شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مجدد برای تجهیز خانه های هلال کمک خواهیم کرد تا در زمان بروز حوادث اعضای آن اقدام کننده اولیه امدادرسانی بر اساس آموزش های ارائه شده باشند.
هاشمی افزود: مهمتر از اینکه مردم که ولی نعمتان ما هستند را در کنار خود خواهیم داشت.
وی ادامه داد: باید پویایی و امید را در میان جوانان نهادینه کنیم و اندیشه های سازنده گم و هرگز آسیب پذیر نخواهد شد.
عضو شورای اجرایی هلال احمر شهرستان طارم نیز در ادامه این آیین ضمن قدردانی از زحمات سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اقدامات و تلاش های انجام شده در هلال احمر نمونه کوچکی از مردانگی و غیرت مدیر هلال احمر استان است که نشان از ارائه خدمات بی منت به جامعه هدف دارد.
کبری اسدی افزود: یقین داریم با توجه به توانمندی هایی که وجود دارد طی سال های آینده خدمات و فعالیت های هلال احمر استان زنجان ادامه دار خواهد بود.
وی یادآوری کرد: دختران طرح یاس می توانند در خانه های هلال روستای درام فعالیت کنند و می توانیم در خصوص ارائه آموزش ها و سازماندهی نیروها کمک کننده باشیم.
عضو شورای اجرایی هلال احمر شهرستان طارم گفت: انتظار داریم در بخش گیلوان و چورزق نیز خانه های هلال راه اندازی و تجهیز شود.
یکی دیگر از اعضای شورای اجرایی شهرستان طارم نیز در ادامه افزود: فعالیت و تلاش هلال احمری ها فراتر از مسلمانی و کار انسانی بوده و این بسیار ارزشمند است که می توانیم به همنوع خود بدون توجه به دین و نژاد خدمات ارائه دهیم.
صفری اظهارداشت: از افتخارات اعضای شورای اجرایی هلال احمر است که جزئی از هلال احمری ها هستند.
وی از خدمات و فعالیت های مدیریت جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص رفع مشکلات شعبه طارم قدردانی کرد.
گفتنی است، برگزاری جلسه شورای معاونین در طارم به منظور رفع مشکلات هلال احمر این شعبه، تجهیز خانه هلال روستای درام و دیدار با امدادگران و نجاتگران در پایگاه کوهستان این شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به طارم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا