اخبار ویژهدین و مذهب

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفری زنجانی ها از طرح «زندگی با آیه‌ها» اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ هزار نفر از زنجانیها در طرح زندگی با آیه ها در استان شرکت کردند.
حجت‌الاسلام احمدی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در پویش زندگی با آیه ها در زنجان شرکت کردند و مورد استقبال خوب زنجانی ها قرار گرفت .
حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: به لطف خداوند متعال، در ماه مبارک رمضان امسال، با مشارکت تحسین برانگیز فعالان مردمی و حمایت شایسته و مناسب ظرفیت‌های حاکمیتی و دولتی، شاهد شکل‌گیری یک جریان هم‌افزای ملی قرآنی با عنوان کوتاه ولی گویا و صمیمی «زندگی با آیه‌ها» بودیم؛
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد : جریانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دو مرتبه، از جمله در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، از برنامه‌های قرآنی امسال با تعابیری همچون «جلوه‌ قرآن در سراسر این ماه، چشم‌گیر بود»، «از نقاط برجسته‌ ماه مبارک امسال، برنامه‌ها و تفاوت‌های قرآنی بود» و «از همیشه درخشان‌تر و زیباتر جلوه کرد»، تعریف و تمجید نمودند که موجب خرسندی و امیدواری جامعه فرهنگی، قرآنی و اصحاب رسانه شده و خستگی ماه‌ها تلاش بی‌وقفه را از دل و جان تمامی خادمان قرآن زدود.
احمدی اجرای پویش «زندگی با آیه ها» را محور اصلی فعالیت ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی این طرح ملی ‌است.
وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این بود که تا پایان ماه مبارک رمضان در استان حدود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند با استقبال ویژه زنجانی ها به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید .
حجت‌الاسلام احمدی گفت: دانش آموزان استقبال خوبی را در همراهی با طرح زندگی با آیه‌‌ها در حفظ و کنش رسانه‌ای داشته‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: برای تبلیغ طرح زندگی با آیه ها از ظرفیت صداو سیما، فضای مجازی، شبکه امامان و مبلغین به‌ویژه جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها استفاده کرده و شرکت‌کننده نیز داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه این طرح هر روز ۵ برنده داشته که به‌صورت روزانه اعلام می‌شوند، تصریح کرد: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه ها و رفتارهای عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه ها» در استان زنجان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا