اقتصاد

طراحی واحدهای مسکونی بسیار خوب و مطلوب است

طراحی واحدهای مسکونی بسیار خوب و مطلوب است و محل مناسبی برای  زندگی مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: اتفاق خوبی در حوزه مسکن استان زنجان رخ داده و طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان به بهترین شکل اجرا می‌شود.
محسن منصوری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در جمع خبرنگاران ، از اقدامات خوب استاندار استان زنجان و مدیرکل راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان رخ داده است.
وی اظهار کرد: از اقدام بسیار خوب استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ویژه تشکر می‌کنم چرا که کارها به خوبی جلو می رود.
معاون اجرایی رئیس جمهور، با بیان اینکه از نظر کمی استان زنجان از استان‌های پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، گفت: ۲۷ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند و ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده و خوشبختانه در بحث مسکن روستایی هم کارهای خوبی انجام گرفته و به خوبی جلو می رود.
منصوری، با اشاره به اینکه سایت ۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان در حال انجام است، تاکید کرد: پیشرفت فیزیکی در این پروژه‌ها بیش از ۴۵ درصد است و به کیفیت ساخت و ساز بسیار توجه شده است و خوشبختانه بدنه اداره کل راه و شهرسازی استان برای ساخت و ساز پروژه‌های مسکن ملی بسیار سنگ تمام گذاشته و تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
وی با بیان اینکه از بهترین مواد و مصالح ساختمانی در این پروژه‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: طراحی واحدهای مسکونی بسیار خوب و مطلوب است و محل مناسبی برای  زندگی مردم خواهد بود.
معاون اجرایی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه کاستی‌هایی هم در بحث تامین مابقی تسهیلات و تامین زیر ساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن وجود دارد، افزود: بنده از وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو و سایر ارگانهای متولی پیگیر خواهم بود و نتیجه نهایی را اعلام خواهم کرد و در خصوص کمک نقدی هم نیاز باشد، اقداماتی انجام خواهیم داد.
منصوری با ابراز خرسندی از اینکه اتفاق خوبی در حوزه مسکن استان زنجان رخ داده است، بیان داشت: به بهترین شکل طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام می‌شود و خوشبختانه تاکنون هم این استان به عنوان استان پیشرو در سطح کشور مطرح بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا