سیاسی و اجتماعی

 برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان به صورت خودرویی

 برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان به صورت خودرویی

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای حفظ سلامتی مردم امسال هم طبق دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای این استان به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی های بسیار دقیقی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خانوادگی انجام گرفته بود که متاسفانه این رخداد به دلیل شیوع سویه جدید کرونا ” اُمیکرون” لغو شد.

وی، با اشاره به تجربیات گذشته در برگزاری راهپیمایی‌های خودرویی اظهار داشت: مسیر راهپیمایی خودرویی استان نیز مسیر راهپیمایی خودرویی سال گذشته لحاظ شده است.

این مسوول با بیان اینکه مسیر راهپیمایی خودرویی در شهر زنجان از میدان جهاد تا میدان بسیج در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در صورت برگزاری نماز جمعه، مسیر راهپیمایی خودروی از میدان فلسطین تا مصلی خواهد بود.

به گفته حجت الاسلام ناصر، در صورت تغییر مسیر راهپیمایی این مهم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده نورافشانی نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه، ارتش و شهرداری انجام خواهد شد.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به دلیل شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور اضافه کرده است: سلامت و جان مردم برای ما بسیار با اهمیت است و از آنجایی که راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت میلیونی برگزار می‌شود حضور مردم می‌تواند سلامت آنان را به خطر بیندازد.

به گفته این مسوول، امسال در یک هزار و ۵۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا راهپیمایی برگزار خواهد شد همچنین ۶۰ هزار مسجد و ۴۰ هزار پایگاه بسیج نیز میزبان برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در چهل و چهارمین سال طلوع انقلاب اسلامی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا