اخبار ویژهاقتصاد

جهت رفع مشکل نهضت ملی مسکن تلاش می کنیم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است، گفت: استان زنجان در خصوص هدف‌گذاری انجام شده در این طرح اقدامات خوبی انجام داده و در ارزیابی‌ها جزو رتبه‌های اول است.
محمدعلی زهره‌ای، هدف از سفرهای استانی را دیدار با کارکنان و شنیدن درد دل پرسنل عنوان و اظهار کرد: برخی از مشکلات که استانی است باید در استان حل شده و مسائل کشوری نیز در وزارتخانه بررسی و پیگیری خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه مهم‌ترین هدف از سفرهای استانی، این است که پروژه‌هایی که در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در دستور کار و مصوبات بخش اجرایی دولت است، مورد رسیدگی قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوعات به جد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
زهره‌ای افزود: طبق گزارش‌های واصله، موضوع مسکن در استان به خوبی دنبال شده و اعتبارات خوبی نیز دیده شده است، به همین خاطر جای نگرانی نیست و هر جا که نیاز باشد، کمک می کنیم تا مشکلات در بخش نهضت ملی مسکن حل شود.
وی ، ادامه داد: سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد، از طرفی وزیر راه و شهرسازی نگاه خاصی به این استان داشته و در سفری که به زنجان داشت، دستور پیگیری‌های لازم داده شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: اگر کمک مالی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باشد، این استان به علت سرعت بالای انجام کار در اولویت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا