پزشکی و سلامت

رشد ۶۰ درصدی آموزش های هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش های هلال احمر این استان در ۶ ماهه گذشته از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۶۰ درصدی رسید.
حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: در ۶ ماهه گذشته از سالجاری ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر علاقمند از آموزش های هلال احمر این استان بهره مند شده اند.
وی یادآوری کرد: برای این تعداد از علاقمندان ۶۵۸ دوره آموزشی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود برگزار شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر در ۴۵۲ دوره از آموزش های جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده بودند.
هاشمی ادامه داد: دوره های آموزشی ارائه شده در خصوص آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، مهارت های اولیه در شرایط اضطراری، آموزش های مبتنی بر نیاز و تخصصی برای کارکنان دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، نیروهای مسلح و اعضای خانه های هلال در محلات و مساجد سطح استان زنجان بوده است.
وی با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه صادر می شود، گفت: هدف از ارائه این آموزش ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت های آموزشی برای مخاطبان است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بهره مندی از آموزش های هلال احمر می‌توانند هر روز بجز ایام تعطیل با مراجعه به واحد آموزش هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود ثبت نام خود را قطعی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا