اقتصاد

واگذاری ۷۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا اواخر تیرماه سالجاری ۷۰۰ واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان آماده تحویل به متقاضیان است.
اصغر اسماعیلی با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان در حال اجرا است، گفت: همچنین در برخی از شهرستانهای استان هم پروژه های نهضت ملی مسکن اجرا می شود. 
وی با بیان اینکه تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان فعال است، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری خوب متقاضیان و شبکه بانکی تمام پروژه ها با قوت در حال اجرا است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت های فصل کاری که در استانهای سردسیر حاکم است تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است که در نیمه اول سالجاری بهترین بهره وری و پیشرفت فیزیکی در پروره ها را داشته باشد و قسمت اعظمی از پروژه ها را به متقاضیان تحویل بدهیم. 
اسماعیلی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال  که مشکلات جوی در مناطق سردسیر حاکم می شود و نباید شرایط جوی باعث تاخیر در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شود،گفت: بیشتر کارهای اجرایی  پروژه ها در داخل ساختمان خواهد بود. 
وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی با توجه به تناسب پیشرفت فیزیکی پروژه ها تزریق می شود، افزود: خوشبختانه شبکه بانکی همکاری خوبی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دارد. 
طبق برنامه زمان بندی طی مهرماه سالجاری هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه انتهای سال گذشته ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت  در شهر زنجان و اردیبهشت ماه امسال هم ۶۴ واحد از پروژه M۶ تحویل متقاضیان داده شد،افزود: امسال به تناسب پیشرفت فیزیکی، پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت پلکانی تحویل متقاضیان می شود و با توجه به متفاوت بودن شروع پروژه ها تحویل واحدهای مسکونی هم متفاوت است. 
اسماعیلی با بیان اینکه برنامه زمان بندی، برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن داریم، بیان داشت: تا اواخر تیرماه سالجاری ۷۰۰ واحد مسکونی از پروژه های مختلف نهضت ملی مسکن در شهر زنجان آماده تحویل به متقاضیان است و طبق برنامه زمان بندی از مهرماه سالجاری در یک بازه سه یا چهار ماهه در اشل های هزار واحدی پروژه های نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان داده می شود. 
برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی از شهرستانهای استان زنجان زمین دولتی نداریم
وی با بیان اینکه تحویل چهار هزار واحد مسکونی به متقاضیان برنامه سالجاری است و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر مهم را به کار گرفته ایم،افزود: پروژه هایی که اجرای آنها زود شروع شده در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۰ درصد تحویل متقاضیان داده می شود و به تناسب آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن هم جلو می رود.  
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با بیان اینکه اگر منتظر اعمال افزایش تسهیلات بانکی باشیم  زمان طلایی پروژه از بین می رود، افزود: شرایط اقتصادی متقاضیان را درک می کنم ولی متاسفانه آورده متقاضیان به صورت کامل به پروژه ها نمی رسد و اجرای پروژه دچار وقفه می شود و شاهد تاخیر در اجرا و تحویل خواهیم بود. 
اسماعیلی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی از شهرستانهای استان زنجان زمین دولتی نداریم،افزود: در این راستا از طریق تهاتر،توافق و خرید زمین وارد مذاکره با شرکتهای تعاونی،شخصی و شهرداری که زمین در اختیار دارند، شدیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا