اخبار ویژهپزشکی و سلامت

آغاز به کار فعالیت بخش گفتار درمانی هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش گفتاردرمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان پس از ۲ سال تعطیلی آغاز به کار کرد.
حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گفتار درمانی روش درمانی برای رفع مشکل تکلم کودکان و بزرگسالانی است.
وی تاکید کرد: با آغاز فعالیت گفتار درمانی در مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر در حال حاضر تیم ارائه دهنده خدمات این مرکز تکمیل شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هم اکنون در این مرکز جامع توانبخشی در بخش های ارتز، پروتز، فیزیوتراپی، کاردرمانی، کفش طبی، گفتاردرمانی و طب فیزیکی برای هم استانی ها و مراجعه کنندگان از دیگر استان ها خدمات می دهیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش ارتز و پروتز توانسته ایم به هموطنان معلول و جانبازان شریف این استان و استان های دیگر خدمات قابل توجه و رضایت بخشی ارائه دهیم.
وی یادآوری کرد: خدمات در بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی هلال احمر از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت هشت تا ۱۴ ظهر ارائه می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: متخصص طب فیزیکی نیز چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۱ به بعد در این مرکز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.
هاشمی تاکید کرد: با تلاش و برنامه ریزی منسجم توانستیم مرکز جامع توانبخشی هلال احمر که رو به تعطیلی می رفت، جلوگیری کنیم و در حال حاضر خدمات در بخش های بیان شده بدون دغدغه به هموطنان ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا