اخبار ویژهاقتصاد

تامین گاز ۵۵۳ مشترک صنعتی توسط شرکت گاز استان زنجان

شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گاز مصرفی، 251 هزار و 5 مشترک خانگی شهری، 117 هزار و 435 مشترک خانگی روستایی، 33 هزار و 536 مشترک تجاری و 2 هزار و 553 مشترک صنعتی است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان زنجان ضریب نفوذ در روستاهای استان به ۹۵.۵ درصد ارتقاء یافت.
رحیم سلیمانی‌نژاد ظهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: شرکت گاز استان زنجان در راستای تبیین منویات رهبر معظم انقلاب و اهتمام دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی، توزیع عادلانه رفاه عمومی و ایجاد امید و نشاط در جامعه با اجرای طرح‌های گازرسانی در روستاهای دور افتاده و محروم گام‌های موثری برداشته است.
وی با اشاره به اینکه در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، ۶۰۲ روستا در استان زنجان جزو روستاهای برخوردار از گاز طبیعی بود، افزود: امروز تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی به ۷۴۰ مورد افزایش یافته است که این پیشرفت و برخورداری را مرهون پیگیری مسئولان و تلاش کارکنان شرکت گاز استان هستیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در سال گذشته را ۶۷۳ روستا اعلام کرد و ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۶۷ روستا با جذب ۳ هزار و ۱۱۸ مشترک گاز طبیعی روستایی به شبکه گازرسانی استان زنجان اضافه شده است.
سلیمانی‌نژاد در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی شرکت گاز زنجان در بخش‌های مختلف مصرفی، افزود: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گاز مصرفی، ۲۵۱ هزار و ۵ مشترک خانگی شهری، ۱۱۷ هزار و ۴۳۵ مشترک خانگی روستایی، ۳۳ هزار و ۵۳۶ مشترک تجاری و ۲ هزار و ۵۵۳ مشترک صنعتی است.
وی با اشاره به انجام دور دوم سفر رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به استان زنجان و افتتاح طرح‌های گازرسانی ۸ روستا، طرح گازرسانی به ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی و گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، در این ایام، ادامه داد: با اتصال این طرح‌ها به شبکه گاز رسانی کشور، درصد نفوذ گاز طبیعی در استان زنجان به بیش از ۹۸درصد رسیده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان تصریح کرد: طراحی و اجرای عملیات شبکه گذاری، خدمات‌رسانی و بهره‌مندی هموطنان زنجانی از خدمات مستمر و پایدار گازرسانی، سرلوحه کار مسئولان شرکت گاز استان زنجان قرار دارد و آنان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
گفتنی است؛ در پایان این نشست از رسانه‌های برتر استان زنجان، در امر اطلاع رسانی اخبار شرکت گاز زنجان تقدیر و تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا