پزشکی و سلامت

رشد ۲۲۳ درصدی اعضای جوانان هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سالجاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان به رشد ۲۲۳ درصدی رسید.
حکمت اله هاشمی افزود: جوانان سرمایه‌های عظیم این مجموعه محسوب می شوند که باید از ظرفیت و پتانسیل این قشر پویا و فعال در فعالیت‌های مختلف به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کنیم.
وی اظهارداشت: عضویت، حضور و فعالیت جوانان در هلال احمر فرصت مطلوبی برای ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه به جامعه هدف است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان عضو هلال‌احمر در فراخوان‌ها و برنامه های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضوردارند که این مهم فرصت ارزشمندی برای ارتقای توانمندی آنان است.
هاشمی تاکید کرد: سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۲۷۶ نفر از جوانان استان زنجان عضو جمعیت هلال احمر شده اند.
وی یادآوری کرد: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته یکهزار و ۹۴۰ نفر بود که امسال تعدادی اعضای جوانان هلال احمر استان زنجان به رشد بیش از ۲۲۳ درصدی رسید.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت های آن می توانند با مراجعه به کانون های دانشجویی در دانشگاه ها، کانون های دانش آموزی در مدارس، خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.
هاشمی افزود: علاوه بر این علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود و یا از طریق سامانه https://members.rcs.ir عضویت خود را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا