اقتصاد

۱۶ هزار واحد مسکونی تسهیلات دریافت کردند

۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان زنجان تسهیلات لازم را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ساخت ۱۸ هزار و ۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است، گفت: ۱۷ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی به بانک معرفی شدند و ۱۶ هزار و ۸۳۹ واحد مسکونی تسهیلات لازم را دریافت کردند.
اصغر اسماعیلی با بیان اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است،گفت: در این راستا سهم استان در بخش شهری و روستایی مشخص شده است.
وی با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در بخش شهری ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، ابراز کرد: ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد.
۱۲ هزار واحد مسکونی توسط بخش خصوصی ساخته می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.
اسماعیلی سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری را ۹ هزار و ۲۱ واحد اعلام کرد و بیان داشت: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.
وی با بیان اینکه ساخت ۱۸ هزار و ۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است، ابراز کرد: ۱۷ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی به بانک معرفی شده و ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی هم تسهیلات لازم را دریافت کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با یادآوری اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است،افزود؛ مقدار زمین تامین شده در استان در تولید مسکن شهری ۴۸ هزار و ۲۲۸ واحد مسکونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا