سیاسی و اجتماعی

خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،لطیفی در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برنامه های هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج تصریح کرد: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران ها بوده و هست .
وی افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر،‌ ورزش و رسانه، ‌خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان، مقاومت اعجاب انگیز در مناطق اشغالی و نوار غزه را از نتایج فرهنگ بسیج دانست و افزود: اگر امروز آمریکا نفوذ سیاسی خود را در خاورمیانه از دست داده و در رژیم اسرائیل در جنگ غزه حیثیت و اعتبار خود را بر باد رفته می بیند، ثمره شجره طیبه ای است که امام راحل بنام بسیج بنیان نهاد.
مدیرکل صداوسیما با اشاره به تجربه موفق حضور اقشار مختلف در برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام سلائق و گرایشها تحت پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه سازی در هفته بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین است.
وی با اشاره به اهمیت تبیین خدمات بسیج در حوزه های مختلف گفت: تمام برنامه های روتین حوزه سیما و صدا به این مناسبت می پردازد و علاوه بر آن، دهها مستند تفسیری و فیلم سینمایی، برنامه های پلاک، تقویم عزت، نشانه ها و شجره طیبه، مستند نیلوفران آبی، مستند سرداران شاخص، در کنار سلسله نمایش های رادیویی طبقه الف و فاخر در این هفته پخش خواهد شد.
فرمانده سپاه انصار المهدی استان هم با تشکر فراوان از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، از تلاشهای بی وقفه رسانه استانی در حوزه جهاد تبیین قدردانی کرد و گفت: انعکاس برنامه های فرهنگی بویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.
سردار کرمی افزود: باید قدردان این ملت که در عرصه‌های‌ مختلف با حضور حماسی خود نقش‌آفرینی کردند باشیم و فراموش نشود که اتکا به خداوند، بصیرت مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برکات فراوانی برای میهن اسلامی به ارمغان دارد .
وی تصریح کرد: در راستای هفته بسیج ۳ هزار و ۴۵۲ برنامه در قالب ۱۶۵ عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد.
سردار کرمی با بیان اینکه دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیدار جهادگران بسیجی با استاندار زنجان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومین، نمایش اقتدار بسیجیان استان در ۵ آذر به‌صورت برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و رزمایش جهادگران فاطمی در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هم در این جلسه با تقدیر از تلاشهای صداوسیمای مرکز زنجان در توجه ویژه به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پیدا می کند.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: بسیج در طول ۴ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است و امروز هم با حضور جدی در بخشهای مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند.
در ادامه این جلسه معاونین و مدیران دو نهاد به بیان برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و هماهنگی های لازم برای برگزاری مشترک این برنامه انجام شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا