اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

به جای ماهی دادن، ماهیگیری یاد می دهیم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل موسسه ترنم مهر باران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۹سال است که فعالیت داریم، گفت: در مرحله اول مدرسه علم و کار برای دانش آموزان پسر در مقطع راهنمایی که از تحصیل بازمانده اند راه اندازی می کنیم تا در کنار درس حرفه ای کاربردی یاد بگیرند.
دکتر شهلا طاهری افزود: بیماری اجتماعی کمتر مورد توجه قرار می گیرد در صورتی که واگیری بسیار بالایی دارد و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، موسسه باران در تلاش دارد که با آسیب های اجتماعی مقابله کند.
وی با اشاره به مسئله خیریه اظهار داشت: خیریه نباید فقط در راستای امکانات رفاهی به نیازمندان باشد ، پس باید در راستای خودکفایی آنها تلاش کنیم.
مدیر عامل موسسه ترنم مهر باران با اشاره به اینکه توانمندی حرفه‌ای، ذهنی و ورزشی باید در خیریه ها جدی گرفته شود، تصریح کرد: خیریه ها باید در راستای رشد استعدادها تلاش کنند تا بعد از چندین سال افراد توانمند به جامعه تحویل بدهند.
طاهری با اشاره به اینکه هیچ انسانی در طول خلقت شبیه هم نیستند، گفت: در حال حاضر ۷۰۰نفر در موسسه ترنم مهر باران در حال آموزش هستند.
وی با اشاره به سالمندان در موسسه اظهار داشت: کمیته سالمندان، مادرانی هستند بدون فرزند یا فرزندانی دارند که توانایی کمک ندارد؛ موسسه ما تمام امکانات رفاهی و حتی اجاره خانه آنها را تقبل می کنیم.
خبرنگار بهروز حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا