اقتصاداخبار ویژه

تحویل ۲هزار واحد مسکونی در شهر زنجان

۲هزار واحد مسکونی از ۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان،فاز اول و دوم ۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد دو هزار واحد مسکونی در شهر زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.
بهزاد کردلو به پروژه های در اولویت تحویل در سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه ها و انعقاد متمم تسهیلات بانکی(۵۵۰ میلیون تومان)،بیش از دو هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می شود.
وی ابراز کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان،۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان(فاز اول و دوم به تعداد دو هزار واحد مسکونی تحویل) افتتاح خواهد شد.
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به پروژه های در اولویت تحویل در سفر دوم رئیس جمهور به استان، گفت: فاز دوم پروژه ثمین۲ ،فاز دوم ۴۸واحدی کوی فرهنگ،فاز دوم پروژه m۶،فاز اول پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر،فاز اول ۳۶۸ واحدی گلشهر،فاز اول پروژه m۵ (عمران توسعه, تیشا و جهاد نصر) ،فاز اول m۲ (احرار, تراز ایستا), فاز اول پروژه ارغوان, فاز اول زون aکوی زیتون و فاز اول ۱۰۵ واحدی شهرک غرب از جمله پروژه هایی هستتند که در مرحله انتخاب واحد ،تشکیل پرونده، انعقاد قرارداد با سازنده،تقسیط تسهیلات بانکی و تحویل واحد می باشند.
کردلو بیان داشت: با عنایت به تاکید استاندار در جلسات شورای مسکن استان و همکاری شرکت های خدمات رسان(آب و فاضلاب , برق, گاز و مخابرات استان) امیدواریم با افتتاح واحدهای مسکونی متقاضیان پروژه های مذکور در خصوص زیرساخت های پروژه ها مشکلی نداشته باشند.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا