اخبار ویژهاقتصاد

آغاز بکار فروش پاییزه در کاسپین زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پاییزه زنجان گفت: نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها راه‌اندازی شد.
رضا قندیلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت هفت روز برپاست، افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف تنظیم بازار نمایشگاه فروش پاییزه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی زنجان گشایش یافت.
وی اظهار داشت: عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد. قندیلی در ادامه با اشاره به اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر و برنج است.، تصریح کرد: ۹۵ درصد مشارکت کنندگان از ۹ استان زنجان، اصفهان، کرمانشاه، قزوین، گیلان، کردستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز هستند و فضای نمایشگاه بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ مترمربع است.
قندیلی افزود: بیشترین مشارکت در عرضه لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و تنقلات، کالاهای اساسی و صنایع دستی است.
گفتنی است، این نمایشگاه که امروز آغاز به کار کرد تا ۲۲ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید مردم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا