اقتصاد

تحویل ۳۵۰ پروژه مسکن به مددجویان طی سال جاری

تا پایان سال جاری 350 پروژه مسکن تحویل مددجویان زنجانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح اله صالحی در جلسه با فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ، از زحمات و ایثار سبزپوشان فراجا تقدیر کرد و اظهار داشت: تلاشگران و ایثارگران نیروی انتظامی، حافظان نظم، امنیت و آسایش مردم و سربازان دفاع از اقتدار ایران اسلامی در جای جای مهین عزیزمان هستند و بی تردید تلاش ها و از خودگذشتگی های این عزیزان شایسته ارج گذاری و تقدیر است.
وی با ارائه گزارشی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: در حال حاضر ۵۱ هزار خانوار مددجو تحت حمایت این نهاد هستند که از خدمات حمایتی بهره مند می شوند.
صالحی با اشاره به رویکرد توانمندسازی کمیته امداد و ایجاد ۵ هزار شغل برای جامعه هدف در سال گذشته افزود: از ابتدای امسال نیز ۲ هزار شغل برای جامعه هدف ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از ساخت پروژه های مسکن برای مددجویان عزیز تحت حمایت خبر داد و گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ پروژه مسکن تحویل مددجویان خواهد شد.
وی افزود: بحث حمایت های اجتماعی نیز ۲۴۵ سری جهیزیه از اعتبارات دولتی و هم افزایی با کمک های مردمی به مددجویان عزیز تحت حمایت تحویل شده است.
سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با قدردانی از زحمات مددکاران و پرسنل کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان جامعه گفت: آماده همکاری با این نهاد در بخش های مختلف هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا