سیاسی و اجتماعی

توزیع بیش از ۴۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان

توزیع بیش از ۴۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛رئیس اداره حمل ونقل کالای استان زنجان  از توزیع ۳۹ هزار حلقه لاستیک از طریق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان و ۱۸۰۰ حلقه لاستیک از طریق انجمن رانندگان از مهرماه سال ۹۷ تاکنون خبر داد.

کرمی  اظهار کرد: توزیع لاستیک در بین رانندگان اعم از اتوبوس، تانکر، کامیون کشنده، انواع کامیون‌های چوبی، فلزی، کمپرسی، تریلر و خاور که به‌صورت قانونی فعالیت می‌کنند از مهرماه سال ۹۷ در استان زنجان آغاز شد.

وی بابیان اینکه از امسال توزیع لاستیک با ارز دولتی متوقف‌شده است، گفت: امسال ۱۰۰ جفت لاستیک با ارز دولتی برای توزیع در بین رانندگانی که از بندر امام بارگیری می‌کنند، به‌عنوان مشوق، اختصاص‌یافته است.

کرمی با اشاره به اینکه از مهرماه سال ۹۷ تاکنون ۴۰ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان توزیع‌شده است، گفت: از این تعداد ۳۹ هزار حلقه لاستیک از طریق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان و ۱۸۰۰ حلقه نیز از طریق انجمن صنفی رانندگان توزیع‌شده است.

این مسئول گفت: امسال ۱۵۶ حلقه لاستیک با ارز دولتی برای رانندگان خاور پیش‌بینی‌شده است و این درحالی است که در استان زنجان ۷ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.

کرمی افزود: بااینکه از امسال توزیع لاستیک با ارز دولتی متوقف‌شده است،  اختصاص لاستیک به رانندگان دارای شرایط لازم از طریق سازمان صمت انجام می‌شود و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان توزیع‌کننده عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا