اقتصاد

بهره مندی۲۱۵ روستای شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا کنون ۲۱۵ روستای شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
رحیم سلیمانی‌نژاد با تاکید بر اهمیت و توجه ویژه دولت انقلابی به مناطق محروم و کم برخوردار در کشور اظهار کرد: خدمات رسانی و ایجاد زیر ساخت‌های توسعه در روستاها از اولویت‌های دولت مردمی است و شرکت گاز زنجان نیز در این راستا گام های بلندی بر داشته است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده ۲۲۶ روستای دارای سکنه وجود دارد، افزود: در حال حاضر۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۹.۶ درصد خانوارهای روستایی این شهرستان تحت پوشش گاز زنجان قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گازرسانی به ۵ روستا با تحت پوشش قرار دادن ۹۵ خانوار روستایی دیگر دردست اقدام است، اذعان کرد: در راستای محرومیت‌ زدایی و ایجاد زیر ساخت های توسعه پایدار در روستاهای شهرستان خدابنده یک هزار و ۱۰۶ مشترک جدید از ابتدای سال به شبکه گازرسانی کشور متصل شده است.
سلیمانی نژاد از اشتراک ۳۲ هزار و ۵۹۴ مشترک روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و یادآور شد: تا کنون برای برخورداری ۲۱۵ روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی یک هزار و ۵۴۸ کیلومتر و ۵۳۴ متر شبکه گذاری انجام شده است.
وی در پایان با تاکید بر تلاش دولت مردمی در راستای گاز رسانی به روستاهای صعب العبور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گازرسانی به روستاها زمینه رشد و رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند، اقدامات لازم برای ۶ روستای باقی مانده این شهرستان نیز طراحی و امکان سنجی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا