سیاسی و اجتماعی

گشایش امور شهروندان در یکشنبه‌های مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان

آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در راستای ارتباط نزدیک و موثّرتر مردم و مسئولین و شناسایی درخواست ها و انتظارات مردمی، در سال گذشته نزدیک به۸۰ برنامه دیدار مردمی داشته است.

رحیم سلیمانی نژاد با اعلام اینکه سرعت دهی به فرآیند رسیدگی به درخواست‌های مردمی و در دسترس بودن تمامی مدیران ارشد مجموعه برای رفع مشکلات مشترکین از مهم‌ترین اولویّت‌های شرکت گاز استان زنجان است؛ گفت: سال گذشته؛ در یک شنبه های مردمی هر هفته؛ به درخواست ها‌، مسائل و مشکلات ۷۸ نفر از مراجعین محترم به صورت چهره به چهره و بی‌واسطه رسیدگی شده است.

وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و افزود: علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون؛ رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاه تری انجام می شود؛ تصریح کرد: از همه ظرفیّت ها برای رفع مشکلات مردم و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست های مشترکین استفاده می کنیم.

سلیمانی نژاد اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی؛ درخواست انشعاب و مشکلات پیمانکاری عنوان کرد.

گفتنی است؛ مدیر عامل و مسئولین شرکت گاز استان علاوه بر ملاقات های حضوری؛ از طرق مختلف مانند برگزاری میز خدمت در مصلّی نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می کنند حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشند.

به اطّلاع مشترکین محترم می رساند؛ شماره تلفن های ۳۳۴۵۵۸۰۱ و ۳۳۱۴۶۳۰۰ و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل ۳۳۴۶۳۴۰۰ برای هماهنگی های لازم جهت ملاقات مراجعه کنندگان محترم با مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در یکشنبه های هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر معرفی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا