بهرهبرداری از پرتال مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ گامی مؤثر در خدمترسانی بهتر به مودیان

آسمان زنجان، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از راهاندازی پرتال مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ خبر داد و تأکید کرد که این سامانه با هدف تسهیل امور مالیاتی و کاهش مراجعات حضوری مودیان طراحی شده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ضمن اعلام آغاز به کار پرتال مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ به آدرس: (۱۵۲۶مای .تکس .جی اووی داد آر) اظهار داشت: این سامانه بهعنوان گامی مهم در راستای بهبود خدمترسانی به مودیان مالیاتی راهاندازی شده و امکان ثبت درخواستها و مشکلات مالیاتی بهصورت غیرحضوری را فراهم کرده است.
وی با اشاره به اهمیت کاهش بوروکراسی اداری افزود: از طریق این سامانه، مودیان میتوانند بهصورت آنلاین تیکتهای خود را ثبت کرده و پاسخهای لازم را از سوی کارشناسان دریافت کنند. همچنین، ادارات کل امور مالیاتی نیز میتوانند فرآیند بررسی و رسیدگی به درخواستهای مودیان را با سرعت بیشتری انجام دهند.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در پایان تأکید کرد: هدف از راهاندازی این سامانه، تسهیل ارتباط میان مودیان و سازمان امور مالیاتی کشور و ارتقای سطح رضایتمندی مودیان است.
وی افزود: امیدواریم بهرهبرداری از این پرتال تأثیر مثبتی در روند خدمات مالی گامی موثر در مسیر تحول دیجیتال در نظام مالیاتی کشور باشد.